author:

Dominoes Pack

Krótkie gramatyczne domina, i nie tylko.
Na pewno pojawi się ich więcej. 

 

DOWNLOAD

P.S. (skopiowałam mój komentarz z fb)
Dzielimy uczniów na grupy,przygotowujemy zestawy domina (tyle ile jest grup). Dajemy im chwilę na ułożenie domina. Potrzebujemy telefonów z funkcją dyktafonu – tyle ile jest grup. Ich zadaniem jest nagranie domina (odczytywanie zdań,lub wyrazów „cat-hat, ball-doll” itp.). Wygrywa drużyna, która nagra całość w jaki najkrótszym czasie. Zanim jednak zdecydują kto będzie nagrywać muszą sprawdzić wewnątrz grupy kto jest w stanie najszybciej odczytać nagrania. Mogą używać stoper/zegarek. Dzięki temu każdy odczyta wyrazy,zdania, mają frajdę. Robiłam wersję z rymującymi się wyrazami (tylko wtedy wersja z puzzlami) i wyszło BOSKO!

7 Comments
  1. Aga

    Mówiłam już, że kocham twoje pomysły? Big thanks!!!

  2. Anonimowy

    Genialne:) Wielkie dzięki!

  3. Ula Zalewska

    Super! Dziękuję :))

  4. Anonimowy

    Love it!!!

  5. dybylyy

    Nie do końca czaję z ustawianiem stopera do czytania... Najpierw nagrywają, a potem odsłuchuja i czytają, ale jak konkretnie i czemu ze stoperem:)

  6. Funglish

    Zadaniem każdej grupy jest nagranie domina. Zanim włączą nagrywanie muszą przetestować w grupie kto jest w stanie w najkrótszym czasie przeczytać wyrazy. Dzięki temu wszyscy odczytują domino (utrwalają słownictwo i wymowę). Wybierają osobę, która robi to najszybciej i nagrywają ją. Następnie cała klasa wysłuchuje nagrań i na tablicy zapisujemy czas nagrania poszczególnej grupy. Wygrywa grupa z najkrótszym czasie. Telefon - do nagrywania, stoper - do sprawdzania czasu. Coś innego i atrakcyjnego dla uczniów. Przetestowałam z kilkoma uczniami :)

  7. Funglish

    z kilkoma grupami*

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *