author:

I have…Who has…? – game pack

Easter surprise!

Nie ma jak to się rozchorować przed Świętami…Z okazji przymusowego „urlopu” miałam wolny czas i stworzyłam nowe gry, którymi się dziś z Wami podzielę 🙂

Czy znacie grę „I have…Who has…?”. Gra krąży w Internecie w różnych formach. Do tej pory używałam wersji, które pobrałam z Printoteki, gdy miałam jeszcze wykupiony abonament. Gry dostępne są również na Twinkl, ale chyba trzeba mieć wykupione konto.
Wczoraj stworzyłam swoje zestawy i jest ich 6.

Każdy zestaw zawiera karty, które rozdajemy graczom. Z kart tworzymy wachlarz i trzymamy je w dłoni. Osoba, która ma kartę z napisem „Start” rozpoczyna grę i czyta zdanie „Who has…” – i nazywa obrazek, który widnieje na karcie lub czyta wyraz. Osoba, która ma daną rzecz mówi „I have…. .Who has…?” i dokłada kartę. I tak tworzy się taki łańcuch. Kto pierwszy pozbędzie się pierwszy kart wygrywa. Ja zawsze zabieram karty ze startem i końcem, żeby nikogo od razu nie wskazywać na przegraną.

Do pobrania pakiet gry z:
— animals
— numbers 1-29
— numbers 10-100
— food
— spring
— body parts

Grafika pochodzi ze stron: sweetclipart.com , openclipart.org oraz freepik.com

Podoba Wam się gra?
Komentarze mile widziane!
0 Comments
  1. Ada

    Fajne , bardzo lubie tą grę :) Po świętach wyprobuje na pewno !!!
    Super, teraz tyle dni wolnych czekam na kolejne wpisy :D

  2. Anonimowy

    Świetne materiały. Dziękuję za dzielenie się i życzę zdrówka!

  3. PEEK-A-BOO ENGLISH

    Super materiały! Właśnie wydrukowałam hurtowo i będę laminować :) Na powtórki będą jak znalazł! Wielkie dzięki! Pozdrawiam, Dorota

  4. Beata Goszczyńska

    Dziękuję!

  5. Beata Goszczyńska

    Jestem nauczycielem z 30 letnim stażem i jestem pod wielkim wrażeniem. Dziękuję.
    teacherka

  6. Jarosław Kowalczyk

    świetne materiały, mam nadzieję, że niedługo je wykorzystam :)

  7. Anna Kopeć

    Świetne materiały, bardzo mi się przydadzą do indywidualnych lekcji!

  8. freehorizon

    super materiały, ale mogłabym mieć prośbę? Mam zajęcia z maluchami w przedszkolu, bardzo chciałabym z nimi wykorzystać tę grę do tematu jedzenia, ale oni nie potrafią czytać napisu spod spodu. Czy można by stworzyć te karty z dwoma obrazkami, bez napisu? Gra będzie dostępna wtedy i dla dzieci. Z góry dziękuję!

  9. Jola

    Super gra na podszkolenie języka :) Pozdrawiam

  10. Anonimowy

    Świetne materiały i super wykonane! Moi uczniowie kochają tą grę! Bardzo dziękuję i życzę wytrwałości w tworzeniu materiałów i ciągłego rozwoju :) A można zapytać skąd masz takie fajne, arbuzowe kartki na których drukujesz? :) Pozdrawiam, Ola

  11. Funglish

    :) Ten wzór pochodzi ze strony freepik.com. W wyszukiwarkę na stronie wpisałam watermelon pattern :)

  12. Funglish

    Bardzo ją lubię, bo "zmusza" uczniów do mówienia :)

  13. Funglish

    Nie zdążyłam jeszcze dorobić tych mteriałów, ale w weekend majowy na pewno się tym zajmę:)

  14. Funglish

    Też ją używam na indywidualnych i działa :)

  15. Funglish

    Bardzo mi miło! :)

  16. bg

    genialne:) super dzięki.
    A mozna wiedziec jak robi się takie materiały? Szukałam ostatnio domino creator ale nadal nie wiem jak się to tworzy;/

  17. Anna Kawik

    No po prostu rewelacja :-)
    Dzięki za kopalnię gotowych materiałów!!!

  18. Anonimowy

    Materiały świetne! Też chciałabym wykorzystać je na zajęciach indywidualnych tylko nie wiem jak. Mogłabyś się podzielić pomysłem jak Ty ich używasz gdy jest tylko dwoje graczy (w tym jednym jestem ja)?

  19. Funglish

    Używam na zajęciach indywidualnych tak samo często jak z grupami :) Na indywidualnych mamy dwóch graczy i jest tak jak piszesz - jednym z graczy jestem ja. Start i Finish warto od razu wyłożyć na stół, żeby było "bardziej fair" (osoba z finish'em od razu wie, że będzie ostatnia). W grupach jest większy fun, bo rywalizują ze sobą, ale na indywidualkach też daje radę. Możesz również włączyć stoper i ustalić, że jeśli uda Wam się ułożyć grę w ileś minut(na dwie osoby kart jest dość dużo,więcej czasu zajmuje ich szukanie, więc trzeba przemyśleć limit czasowy) to będzie nagroda (np.: grę na kolejne zajęcia wybiera uczeń/sam wybiera zadanie domowe/jest zwolniony z zadania/naklejka):)

  20. Anonimowy

    super cudne

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *